torsdag 1. oktober 2015

Houffalize

Flott start i kald morgentåke der sola jobba for å få overtaket. Over til Liege forstod eg kva som venta meg seinare. Hadde lenge sett på dei neste dagene som de mest usikre i forhold til løypevalg. Terrenget ble åsete med daler der elver snodde deg oppover. Prøvde litt med å følge elva sørover frå Liege, men det vart for smått. Gikk over til min plan frå morgenen å følge N 30 sørover. Men då gjekk det rett til himmels. Stoppa ikkje før 601 m. Då er det bare å gira ned, å mylla på!! Men det vart nokre fantastiske bakker ned igjen. Dumpa til slutt ned i Houffalize. Der måtte eg bare slutte dagen. Koselig villafloor landsby med godt hotell. 115 km er eg godt førnøyd med etter all somlinga rundt Liege. 1137 hm, og 12° i snitt.

Berge

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar