onsdag 18. september 2019

Dortmund -Dormagen


Kom ikke på at det var fredag den 13. før eg les innlegget ditt, Reidar Hogstad. Regn og surt frå start, men då mobilen var svart og ikkje ville starta, vart det stress. Ingen mobilbutikker åpna før om 2 timer, så eg fyrte opp Garminen med vegvising. Dette er andre gong eg prøver dette, og siste. For i dag var det mykje bakker, og plutselig var eg langt inni ein skog oppå en ås på en liten sti som Garminen syntes eg skulle ta. For et vas..... Så prøvde eg for ente gong å få liv i mobilen, og jammen starta han. Då fekk Google overta styringa, og då gjekk det bedre. Kom endelig fram til Dusseldorf og Rhinen. Måtte bare ta et par mil oppover, det var fint. Stoppa i ein liten koselig by med navn Dormagen.  86 km, 8t+ og 786hm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar